вівторок, 21 квітня 2015 р.

Продавець. Нарис

Давня професія




Глибоко в історію сягає своїм корінням торгівля. Торгове ремесло – одне з найдавніших занять людини. Тих, хто займався торгівлею, в залежності від виду товару, називалися по-різному: купці,  прасоли-скупники, офенеї, ходебщики, коробейники, щепетильники. Сьогодні ж до споживача товар доводять «продавці».

Для комфортного існування людини потрібно безліч речей. Це і одяг, і предмети домашнього вжитку, побутова техніка, посуд…
Сучасні прилавки магазинів, ятки на ринках вражають свої розмаїттям. Тут є все, що душа забажає! Зорієнтуватися і зробити вибір нам допомагають продавці непродовольчих товарів. Саме завдяки їм ми стаємо власниками потрібної речі.
Справжні професіонали-продавці поєднують у собі людські чесноти і професійні вміння.  З одного боку це терпіння, витримка, чесність, доброзичливість, спостережливість; з іншого – консультування покупця про ціну, якості і властивості, перевіряє і демонструє дію товарів (електроприладів, годинників, іграшок тощо),  їх призначення товарів, оформлення вітрин і покупок, вивчення попиту.  Не можна оминути увагою і ведення відповідної звітності,  контроль асортименту.
Ринок праці потребує продавців непродовольчих товарів! Перехід до ринкової економіки визначає нові умови діяльності фірм, підприємств сфери торгівлі і послуг, тому потрібні кваліфіковані професіонали, адже сучасний продавець – це і товарознавець, і психолог, і маркетолог.


Оксана Полівода, профістартівець Нижньосірогозького району
Мистецтво продажу



Фольклор має безліч порад на усілякі життєві ситуації. Одна з народних премудростей  говорить: «Зустрічають по одежі, проводжають по розуму». І дійсно, яким би вишуканим не був одяг людини, та цінують перш за все її розум. Проте сучасна психологічна наука вносить свої поправки: перше враження про людину є найстійкішим. Тому як би нам не хотілося, щоб одяг відігравав другорядну роль, він все ж є важливим.
Уявімо, що ви влаштовуєтесь на роботу, а, отже, повинні справити на роботодавця якнайкращі враження. Що ж робити? Добре, якщо у вас є відповідний костюм. А якщо ні? Тоді, звісно, доведеться поспілкуватись з продавцем непродовольчих товарів, якого ви неодмінно зустрінете в магазині взуття чи одягу.  Вітрини сучасних магазинів та яток такі принадні! І все це – заслуга скромних продавців, чий естетичний смак повинен задовольнити кожного покупця.
Саме ця людина,  чиїм професійним обов’язком є обслуговування клієнта, допоможе підібрати необхідний костюм чи сукню, щоб ви справити якнайкраще враження. Далекі вже ті часи, коли про продавців говорили: «Їх не цікавить, чи пасує сукня покупцеві, для них головне - продати». Кожен поважаючий себе продавець непродовольчих товарів проінформує вас про сучасні віяння моди, допоможе обрати вид товару, підібрати розмір, приміряти, а якщо виявиться, що сукня чи туфлі не пасують, запропонують   інший варіант. Професіонал продажу знає: задоволений клієнт повернеться до його магазину ще не раз. І ось ви,  щасливі та втішені чемним і чітким обслуговуванням, приносите свої покупки додому, приміряєте, і…що це?  Декоративні елементи повідпадали, а застібка не працює… Кожен споживач, знайомий зі своїми правами, знає, що такий товар підлягає обміну. І ви, сповнені усіляких побоювань, змушені піти на зустріч з продавцем непродовольчих товарів.  Проте знову на вас очікує привітне обличчя людини, чиїм обов’язком є встановлення явних дефектів товару та обмін на відповідний. 
Як багато може зробити професіонал своєї справи! Саме його робота є запорукою успішного продажу непродовольчих товарів, будь то сукня, праска чи просто пакет прального порошку. Від вміння продавця надати інформацію, влагодити конфлікт, зберегти спокій залежить позитивний настрій покупців. Цій людині знайомі закони ринку, вона вміє вивчати попит, естетично пакувати товар, оформлювати відповідну документацію, «занурюється» у тонкощі відмінностей бавовняних тканин, розмірів гвіздків і якостей шампунів.  І хоча робоче місце, зазвичай, є більш-менш комфортним, проте продавець знає і що таке втома від тривалого стояння, і скільки сил потрібно, щоб, незважаючи на власні життєві проблеми, завжди усміхатися своїм покупцям! 

Світлана Щеглова

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити